torsdag 29 november 2012

Hemma.

Men vad hände med den här dagen?
Börjar bra. Jag harar verkligen när man sover förbi alarm. Speciellt när man verkligen verkligen VERKLIGEN inte vill gå upp utan mysa kvar. Idag var en sån dag. Men. Upp och hoppa lilla loppa.

Kom till jobbet, där det inte var många rätt heller. Fick iaf ihop lite kraffs som skulle gjorts. Bra. Hann inte ens äta frukost så hungrig som en bäver
Sprang från jobbet för att komma hem, duscha och packa ihop det sista.

Väl på tåget blev det frukost. Gott. Blivit nyköpt i mango. Sjukt gott!
Somnade efter. Sov hela sträckan från veddige till Borås. Behövligt. När jag är typ näääästan framme i Falköping inser jag att -jävla helvetes as. Tågbiljetterna som jag och mamma ska åka på till och från Sthlm i helgen LIGGER KVAR HEMMA I VBG! Åter igen. Faaaaan.

På stationen i Skövde sökte de på både mitt namn, mobil nr och mammas med hittade inte just de biljetterna. Alla andra från ett år tebax finns, men inte de. Som tur är var Malin sådär extra underbar och åkte hem till mig, fixa order nr som står på biljetterna så nu har jag iaf det. Att skriva ut nya i morgon. Åh. Hade verkligen inte en tanke på den när jag åkte i morse...

Åh. Jaja. Nu ligger jag nedbäddad och ska sova. Ska hämta Nils vid 6 i morgon så ska han köra mig och mamma till tåget. Blir en lång dag.

Förövrigt hunnit förbi mormor på fika och lite jul-mys. Plockat fram ljusstjärnorn osv.

Puss och godnatt.