måndag 19 november 2012

19/11-2012

Åh. Jag är så seg på att skriva nu för tiden. Kanske mest för det är så mkt och jag inte orkat.

Hur som.

I lördags var det piff och puff-fest. Mys.
Tråkigt att Jannica bor så långt bort, men så kul när hon kommer hem!
Körde en förfest hos mig, vidare till Rickard och sedan Oscars. Dansade hela natten och hade faktiskt en kul kväll.

Mindre kul igår. Jag var nog bakis åt hela världen. Förstår inte varför för så mkt hann jag inte dricka. Hur som. Det var värt det.

Fick inte gjort så mkt igår. Gick upp sent, åkte hem, åt frukost, sen till micke för soff-häng innan promenad, sen blev det god pizza på kvällen. Egen gjord!:)

Idag har det varit jobb. Nästan första gången jag har känt att jag faktiskt hunnit med allt och ändå fått tid till annat. Mkt bra!:)

Blev en promenad efter jobbet, sen jul-mys hos Felicia. De första julkorten är gjorda!:)

Nu är det sov-dax. Ledig i morgon. Åh!:)