måndag 26 november 2012

Flowers.

Tjis is My cribb.

Nu är första advent snart här. Helt galet hur snabbt det går! Förstår inte. Känns som november bara sprang förbi!
Väl. November är snart slut och nu är julen inne bland blommorna på riktigt. Amaryllis förra vecka och denna veckan är det annons på julstjärnor. (även jättefina behonier, vita och röda med vit kant) julrosor, hyacinter åh mossa. Allt är i butik. Mys!

Eftersom det var ombyggt av bröd och gluten idag har jag pysslat med det och inte blommor. Smått galen där ett tag på konsoller och etiketter hit och dit. Men tillslut. Nu är det bara i morgon kvar sen ska det vara färdigt.

Efter jobbet blev det hem för att laga mat. Mat till lunch i morgon. Bacon med svamp lök och paprika i röra med qinoa. Längtar redan tills jag ska äta. Såg så gott it.

Kvällsmat blev Scones med te och sov i soffan. Undra när jag ska vara vaken till nio nästa gång? Somnar ju direkt jag satt mig. Lagom kul sällskap...

Nu ska jag iaf sova på riktigt.
God natt alla:)