måndag 5 november 2012

À la Robin?

Yesa.
Vaknade vid åtta tiden igår. Tog en promenad med Micke p vid strandpromenaden. Handlade lite frallor innan jag gick hem. La mig i sängen och kolla en dålig film och åt frukost.

Mötte upp Robin mfl vid campino vid ett, käka lite gött innan ja åkte vidare tilö hajen och handlade. Städa hemma, hur jag lyckas röra tet så på en dag är helt stört! Somnade gott igår efter en god egengkord pizza!:)

Idag har det bara varit jobb. Började 6 och kom hem halv sex typ. Bra! Känns som en problem dag. Kvart i fyra ringde Icka och aa att vi inte får några rosor som vi beställt. Åh. Att lösa.
Åh skrivaren har inte varit min vän, så som alla priser, etiketter, åh julkalendrar.

Efter jobbet tnktw ja ändå att en promenad kan va bra. Sååå fixk en sväng till kustbageriet, hade varit skönt med en go fralla till kvällsmat. STÄNGT! Livet!

Men sen fick KAG iaf ut Robin på en lååång promenad. Nästan två timmar:)
Nu är set kvällsmat och halv åtta hos mig. :)