onsdag 29 augusti 2012

Underbara dag!

Onsdag. Yepp, min dag:)
Så svårt att gå upp när man helst av allt bara vill ligga kvar. Men. Det gick. Halv åtta gick jag och josse en promenad utmed havet. Mysigt, fint väder med dessutom! Käkade frukost på hotellet och myste. Satt där en bra stund och bara åt och pratade. Gick en sväng på marknaden och köpte lite blommor och rödbetor. Josse köpte både det och majskolvar och lingon. Duktig hon är som gjorde rårördalingon sedan!:) sån där riktig mysig morgon!:)

Vidare hem och myste med trix. Sprang en sväng med. Blev så arg. Min endomondo stängde av sig när jag sprungit 9,81km så jag fixl aldrig sluttiden på milen, men någonstans runt 57 min vilket är mitt personbästa!:)

Städade hela lägenheten efter det, Tom duschen. Idag har jag varit duktig!
Efter det mötte jag upp josse igen och lämnade in hennes cykel på servic, mötte upp Adam för att sedan käka glass. Gud, så gott!

Wha, ligger på soffan nu. Lite utslagen och mätt. Precis lagat kyckling med pesto och tomat med bulgur och lite sallad från mitt land:)
Ligger och kollar på american pie the reunion. Go film!:)

Var förövrigt på bio igår. Batman 3. Slutade jobbet kl 15:15, slängde mig iväg till gymmet för att träna 40 min, cykla hem, duscha och sedan mötte jag Felicia och Robin vid 17. Hämtade ut biljetterna, käkade på campino innan filmen börjar vid sex. Bra film, en aningen lång.. Men bra. :)


Nej.. Film va de. Slappe jag:) puuuss