tisdag 7 augusti 2012

Long. Time. Ago.

Alltså. Kommer inte ens ihåg när jag skrev här sist. Så.. Jag antar att jag har gjort en hel del? Dvs helg och sånt?

Vad roade jag mig med i Helgen? Herregud, ska man minnas det? Hm. Låt se. Jooo!
Fredags slutade jag 17, cyklade ner tilö stan och bytte en klänning jag köpt någon gång förra veckan. Den va tooooo small. Gillar inte när se sitter som korvskinn. Vidare till systemet, sedan hem. Vilade en stund sedan var det pååå med musiken och duscha, sminka osv. Träffade vicky och Louise vid sju tiden. Käkade sushi vid fästningen och myste. Var en smula för kallt, men det gick ändå. Runt nio drog vi vidare till Felicia. My crazy chick Goa dama! Fanta &rosé, choklad, musik och spel. Vidare till sociten som verkligen inte bjöd på mkt alls, bodegan var inte heller mkt att hänga i granen, men jag hade så fruktansvärt kul ändå. Det var en sån där kväll då verkligen bara allt var bra. + i kanten på att jag slapp möta han med. Always à pleasure nowdays.

I lördags vart jag en smula trött, men rastlös. Drog med mig Micke P till gekås för att köpa lite krukor och gardiner osv. Tror allt att jag har en bild på dem på mobilen. Ska kika på detta. Nya lakan, skräp-nagelack. Typ. Ja. Det var väl det. Kom hem och dog lite på soffan. Kvällen va vi hos Felicia igen. Spel, vin, musik och glada miner. Ja. En smula trött och sådär. Gick hem vid halv två och drack säkert 30L vatten tror jag.

I söndags myste ja i sängen med frukost och en go lättsam film, rio. Gud. Jag älskar de där söta djuren i animerade filmer. Så söta:)
Tog mej ut och sprang 6 km efter det, sedan vart det lagom att lägga sej och sola på balkongen. Solen kikade fram.
Tog en tur på longboarden med josse och becca till mignon och fikade.
Kvällen spenderades med Andreas och trix. Han va hemma och hämtade söta råttan. Det är så konstig känsla när man haft henne så länge. När hon åkt så går man och letar efter henne innan man tar sig samman och fattar att NEJ hon har ååååkt.

Åh ja. Igår då. Jobbade 6-15:15. Skulle tränat efter jobbet, skulle träffat Jannica och skulle gjort 10 000 andra saker, men detta hade jag inte tid med. Istället tyckte min kropps att jag skulle ligga still på soffan och knapra Alvedon/ enschinasi. Gott! Fantastiskt! Tog mig samman och gjorde mat, packade och sedan somnade jag gott. Vaknat 10 gånger inatt av att jag varit som en blöt katt. Gott med feber? Ja. Men. Gick till jobbet. Skulle ju bara jobba 6-12 idag och kändes som jag skulle orka... Men när jag stod där och inventerade och bara ville lipa för jag egentligen inte orkade lyfta ett paket med ris, då var det dags att gå hem. Helt fantastiskt att bli sjuk nu när min semester börjar.. Hm. Men för att vara positiv med något så.. Får iaf bli ompysslad av mamma. Underbara mammsing. 💜

Hoppade på tåget och såg den där goe lillkillen, sista bilden. Han måste varit trött alltså. Haha.