torsdag 23 augusti 2012

Blommor.

Efter jobbet idag cyklade jag direkt till gymet och tränade en timma. Börjar känna mej riktigt mör i kroppen nu. Bara hel helg på jobbet att vänta vilket i vanligt fall betyder mkt slit. Puha Phhhuuu.

Solen sken så vackert när jag kom hem så drog fram brasse-stolen och solade en stund med min braiga bok. De bra med den är att jag ändå vet lite hur karaktärerna är.. Eller hur de är i filmen då. Ibland kan man föreställa sej hur Carrie säger sakerna. Tog en snabbdusch och kastade på mig lite kläder. Tog en runda till hm och Lämnade tillbaka en klänning ja köpte i malmö. Köpte dock en ny.:) beige. Det var liksom bara kärlek vid första ögonkastet! Förlåt mamma, jag vet.. ;)

Kvällen har bestått av trixmys, plantering av blommor som är det bästa jag vet, efter att baka då. (kanske borde bli bagare?) lite nya krukor och sådär som fixk en blomma i Sej. Smaskat i mig lite tacos till kvällsmat och kollat Robinson. Börjar nästan tycka att det är bra nu, vad hände? En annan sak jag undrar över är var all energi tog vägen som jag hade förr. Känns som jag knappt varit hemma en enda kväll på hela sommaren. Denna veckan har jag lagt mig senast halv nio. Lustigt. :) men väldigt skönt!

Nu äre lite bok som
Gäller. Hör och häpna, jag.. Jag som knappt läst en bok i mitt liv:)

Nattinatt och puuuss