torsdag 16 augusti 2012

The notebook.

Jag älskar den. Den bara är så himla bra. Jag försvinner verkligen in i den så fort jag ser den. Fantastisk. Så mkt kärlek, så mycket "ska vara" och så mkt " tänk vad andra tycker och känner"

Sådär i olika episoder i filmen känner jag igen mig själv. Verkligen inte i deras kärlek, men i annat. Sådär förbannat glad Alma är i början när hon träffar noha. Sådär blev jag av victor.  Bara jätteglad, så att tom andra märkte det. Kändes som jag bara sprutade glädje.:)  Den är verkligen helt magisk den där filmen.

Annars då? Jo men visst. Fortfarande krasslig. Verkar som att jag aldrig ska bli frisk. Kände mig som en överkörd bäver i morses. Slutade tolv idag så cyklade direkt till Andreas och hämtade trix. Mys med råttan här hemma nu!:)
I eftermiddg har jag bara degat, solar, chillat. Försökt ta det de lilla lugna och kurrera kroppen liksom:)

Nu är det sovedags. Puss och godnatt alla!