söndag 12 augusti 2012

Så var helgen över med.

Gott. Söndag. Jaha.
Fredagen blev blandad. Både sjukt go och rolig, men även helt disaster och jättetråkig.
Mitt tåg från Skövde kom in sent till Göteborg vilket gjorde att jag missade tåget vidare till vbg. Kom hem 17:10 och stod klar 17:30! Där var det snabba puckar. In i duschen, bättra på sminket, iväg igen. Snabbt och lätt!

Kräftskivan hos Micke p med hans familj var jättetrevlig. Det är mysigt att göra något annat. Blev lite kräftor, västkustpaj, aioli och bröd. Jättegott! Till det drack nästintill alla snapps förutom jag. Killen bredvid mig hinkade minttu och.. Nej. Det är så mycket vinter och snowboard som helst för mig. Hur som. En jätterolig skiva!

Igår var jag med Felicia och hennes mamma + sambo i deras båt ute på havet. Gud vad jag älskar det här med båt! Så himla mysigt att komma ut lite. Lite sån där frihetskännsla. Mys!
Plockade upp min väska från veckan och pillade lite hemma innan ja åkte till fille för lite spelkväll med henne och Robin. Tog en sväng förbi bodegan med. Känns som den sjunger rejält på sista refrängen nu. Snart är det höst igen.

Idag har vi varit på marknad någonstans utanför Falkenberg. Kommer inte ihåg riktigt vart:) tog en sväng förbi skrea innan vi landade på Svea café för lite lunch. Hel-mysig dag! Eftermiddag har jag mest bara legat på soffan. Fixat lite krubb till jobbet i morgon och kollat på handbollen. Nu är det dags att sova.

I morgon är det ny vecka och nya tag!