onsdag 26 januari 2011

Slingor är behövligt.

Jag är ledig idag, men ingen vidare sovmorgon för det.
ska infinna mig hos frisören vid nio och göra slinor. sweet. Hoppas de går bra.
Sen ska ja ut på en promenix med malin, plocka lite hemma, mysa med trix, m.m
Ser ut att bli sinnesväder idag. jag gillar. Gott att gå i sol och inte dimma och moln.

I helgen var jag och hälsade på mamma och Gunnar i Lidköping. I lördags var vi en stund på stan och kikade, fika och efter det gick ja och mamma en bite. Läste lite och lagade mat på kvällen. Mamma och Gunnar var bortbjudna så de fick bli utan dom.
I söndags va vi ute och gick lite i skogen, fikade på isen och hade det mysigt. Lagade sinnesgod mat och sedan var det dags att åka hem. Skönt med en sinneslugn helg.

Tränade efter jobbet i måndags. Idag har min träningsvärk kommit. Längtar tills i morgon då ja ska träna igen och försöka få bort värken. Eller så försvinner den me promenaden med malin ida. Var med >Linus på ikea igår och hämtade de sista delarna till hans kök som inte fanns när han köpte de andra. Köpte faktiskty ingenting, förutom deras boddyscrubb. Älskar den lukten, och jaaa ja vet att den inte är bra... men den luktar gott. Jag är som färdinan!
Kollade med ett halvt öga på handbollen igår kväll. De spelade ju bra, hm nja. Hoppas de gör bättre ifrån sig på Freda. Plockade med massa recept igår med. Nu har ja massa bra maträtter som måste göras. :)