fredag 7 januari 2011

Det går bra nu.

Oj, de var ett tagsen jag skrev, igen. kan bero på att jag köpte mig en xperia i augusti och därför inte amvänder datorn något? precis ingenting för att vara helt seriös. Känns lite lättare att bara ta upp mobilen liksom.

Nehe, vad som hänt i livet. Det är en lång historia, men för att göra den riktigt kort är allt som det var förut. Påt ungifär, nästan, inte alls för fem öre, men vi kan ju lotsas? Eller?
Lotsas är förövrigt ett ord jag aldrig har lärt mig att stava till, kanske vore så dags nu vid 22 års ålder? ja tack. ska kika upp de sen. (SEN! det är ett bra ord.)

Under julen var jag hemma. Åkte på torsdagen och kom tillbaka till Varberg på lördagen.
Hade en fridfull jul hemma faktiskt. Var seriöst beskymrad över att mina tåg inte skulle gå som jag ville, men det fixade sig tillslut. vara bara någno väntan här i vbg innan ja kom iväg, sen så. Vägen tillbaka till VBG gick smidigt coh fint med. Hande mina damer här hemma som väntade mig och för första gången på typ, sen alltid längtade ja hem. hm juldagen spenderades på sociten. förför fest hos malin med lite vin och krubb, förfest på brunnsbergs hos Lindas kompis och sen sociten. sjukt trvlig förkväll, men sociten var dryg. vet inte, hade säkert haft världens roligaste kväll om ja bara släppnat av lite. hm.
jobbade mellandagarna och sen var de nyår. spenderade den hemma hos mig.
Lagade mat med linus,Linda och Malin. trerätters. sinnesgott vart de!

nehe, nus ka ja duscha. cioa