måndag 17 januari 2011

Ny vecka, nya utmaningar. typ?

Japp, så var det måndag igen. Känns som det var igår de va måndagen i förra veckan.
Livet leker, tiden går snabbt, det måste väl ändå vara positivt på ett sätt?

Så,vad jag har sysselsätt mig med sen i ons? hm, jobbade till tolv i tor, städade bort julen lite fint och bjöd Linus på pannkakor. De blev förövrigt helt okej, dock saknade de det där extra.
Kvällen spenderade jag hos Linus, kolla på handboll, gjorde pizza, käka chips och drack öl. FINT!

I fredags gick ja upp tidigt, tog en lååång promenad utmed havet. sinnesfint! Det såg lite ut som man tittade på ett kort som var i svart/vitt. läskigt men läckert. Plocka lite hemma, hann göra mat, duscha och sen fixa iordning mig sen va klockan halv tol. STRESS. sprang iväg till ett ställe som har lite koll på lägenheter och sådär i vbg, och sen ringde ja dem ja hyr utav nu. Kri, som ja hyr utav i andra hand kommer säkerligen hem till sommaren. Börjar känna lite stress nuför ja vill inte bo på gatan. oh!
Jobba till sju och sen åkte ja hem till linus för lite fredagsmys och film i soffan.

lördags jobba ja, åkte förbi andreas och trix påvägen hem. Mysigt att få träffa henne efter en månad, bara så tråkigt att hon är så bitter på mig. hm. Hämtade min cykel hos linus. Dwe hade vräkt ned snö under natten så ja kom ingenstan med min stackars cykel. Linus var snäll och skjutsade mig, trots han va ledig. Gjorde mig iording och sen sprang ja lite halvhjärtat bort till Robin och där efter åkte vi till Jessica. Grillfest!
Grillade flintastek och åt potatissallad och sallad till. Spelade spel och hade sjukt trevligt.
Vidare in till krogen och träffade Malin och halva jobbet. Sinneslyckad kväll, helt klart.

Börja jobba 6 igår morses, vilket inte var allt för roligt vill ja lova. Bara att bita i det sura ällpet och sova när man kommer hem igen. Åh det gjorde jag. Sov bort hela dan igår kändes det som. Men de e gott!

Idag har jag bara hunnit med att jobba och tagit en promenad med robin i 1,5 timma. Han går fort vill ja lova. Ne nu ska ja slänga mig i duschen och sen handla lite food. har hlrt de kan va bra att ha hemma. mitt kylskåp ekar...