torsdag 27 januari 2011

Let´s go.

Hej och hå. Då var det torsdag. Känns snarare som Tisdag. Jobba till 11,30 idag, sedan cyklade jag till gymet och var där i en timma och lite till.Börjar tycka att det är lite roligare nu faktiskt så tiden går ganska så fort när man är där, förutom när jag springer på bandet. Jag hinner nog kolla runt 4-5 gånger varje minut hur lång tid det är kvar. Det är nog en vanesak.Efter gymet cyklade jag hem, duscha och åt en snabbis sen följde jag med Malin till Ge-kås.



Hon och Felix skulle köpa saker till Felix barnkalas. Jag köpte ett spel, en bricka, en kruka, lite sockar, kattmat och ingenting mer. Bra att inte spendera hela sin lön på Gekan så att säga.
Lite dåligt kort, men brickan och krukan/ vas som det nu blev är iaf där, mitt i överbländningen. Hm. Tulpanerna fick jag av Malin igår. Hur gullig som helst är hon! :) Hon hade med dem när hon kom med lite av krubbet som vi skulle tillaga. Tack.

Kom nästan ganska så nyssen hem. Gjorde mig en frukt-smoothie och en macka, plockade upp de ja köpt, diskat och sen har ja skärt en blodapelsin som ja tänkt torka lite fint sådär.
Hoppas bara på att jag inte har allt för mycket bananflugor som sitter där och äter om en vecka. De är sinnesäckliga djur. Ursch!Får väl se hur de bli, har för mig att det var några skivor som möglade sist jag gjorde detta. Hoppas jag får någon iaf.


Igår kväll gjorde jag och malin lite mat, bacon med pasta och lite kräm fräsh.( Trots att jag fortfarande är 22 år har jag inte lärt mig stava till det ordet.creim frèich? Jag vet att de är en helt annan stavnig, men om jag försöker mig på att stava så kanske ni inte fattar alls, så nu är ja extremt tydlig. ) HUR SOM.. lite sallad och sen en bulle till efterrät som jag så fint hade hunnit med att baka. Inte helt lätt utan kavel, men jag lyckades ändå.


Kollade på handboll sen vid 7 tiden. Varberg mot skövde. Varberg vann med typ tio mål. Det måste vara ett ungt B-lag de slängt ihop? har svårt att tro det var deras topp topp B-lag? hm. Hann med att hämta ut lite kläder som jag bestält med. Tur att typ ingenting passade? Ja, ett linne och ett par strumpbyxor, som jag faktiskt inte provat. Skicka tillbaka tre linnen och en bekini. Fel storlekar och motsvarade inte mina förväntlingar. Svårt de där med storlekar när man beställer på nätet.
Nehe, nu ska jag sätta mig i soffan och kamma lite på Trix. Adi.