torsdag 20 januari 2011

Är det vår nu?

Vilket underbart väder det är. Solen har lyst hela dagen. Var helt sjukt gott att gå en sväng sisådär runt tolvtiden. Jag gillar.

Jag försöker ju sluta äta så mycket socker, framförallt godis då.
Igår mådde jag seriöst helt kasst. Jag hade huvudvärk, illamående och jättetrött hela dagen. Åt 5 frukter sammanlagt för att få i mit " lite bra" socker. ojoj. idag har det gått mycket bättre. Är bara uppe i en banan och två blodapelsiner, och jag är inte lika sugen på något hela tiden. Muy bien!

annars igår efter jobbet la ja mig på sängen och vilade en stund, fixade och pysslade lite för att sedan åka och kolla på handboll live! oh my. Herr laget i varberg spelade, så jag följde med Malin och kikade. Lindas bror spelar så de brukar kolla sisådär ibalnd. ^Åh jag saknar det. att spela nia och bara kasta boll, hoppa in i försvaret och få lite smällar. jag var aldeles för feg i slutet när jag spelade. kanske för att ja inte tyckte de var vidare värst kul då. Jag vet inte.

åh idag efter jobbet cyklade jag till gymet, va där en timma och sen gick ja en promenix hem i solen. Åh ers. jag har saknat den sinnes! Har inte rört en fena sen ja kom hem, men tiden går ändå. Bara duschat, äti, sätt på en tvätt, beställt lite kläder från HM, oh ny bekini, och nu sitter ja la här. Måste göra en av alla 100 miljoner saker ja har på hyllan nu. Adios!

åh just de, Krii va här för ett tagsen och sa att jag starkt kunde räkna med att ha lägenheten över sommaren iaf, sen får ja den antagligen för han vill inte ha den. Jag är grymt glad för de orden.