tisdag 18 januari 2011

dimma.

Jag måste försöka hålla mig vaken på kvällarna. Det är inge vidare roligt att somna sisådär halv åtta- åtta av ren utmattning. Det är verkligen så det käns. Helt fel.


Så idag efter jobbet cyklade jag till gymet och tränade en timma. Crosstrainer en kvart, lite styrka och springbandet en kvart och lite styrka, sen cyklade jag hem. Riktigt kul när man står och sliter på cross-trainern på nivå 5 och det känns som man mer eller mindre håller på att dö, så kommer de en kille och ställer sig bredvid och kör på nivå 10 som om ingenting har hänt. Är det dags att börja träna på alvar igen kanske?


Ikväll är det handboll. undra om ja håller mig vaken, vad tror ni?

Funderar även på vad jag ska käka. tog upp en kycklingfilé från frysen för en studn sen. Sjukt sugen på pasta och vitlök. Få se om ja kanske kan slänga ihop något.

Blivit mkt data tid nu. Jag håller på att uppdatera min mobil, går såådääär fort. Bättre sakta och segt än inget. :)
Hittade förövrogt en bild på mig och malin från oskars i lördags på min mobil. Min rosa outfit och örhängen skulle stå för de sommriga.