tisdag 14 september 2010

so far away but still so near.

Ja då var det tisdag idag. Känns som onsdag i mitt huvud. Jag vet inte riktigt varför för jag brukar alltid vara ledig på onsdagar och idag har jag jobbat 6-15,45. Hade varit en annan grej om jag hade varit ledig. Mer likt så att säga.

Jaa, igår somnade jag tidigt. Mina ögon ville bara stängas och john blund vär här flera gånger. Jag måste köpa gymkort så jag blir lite mer aktiv. Det fungerar inte med raska promenader längre. Kaffe finns ju, men då kan jag inte sova alls.

Kände mig oerhört pigg i morses när jag vaknade. Hörde hur regnet bara forsade ned och blåsten tog riktigt tag i räcket på min balkong. Åh cykla till jobbet.. var min första tanke, mina andra tanke var Malin.. Så somnade jag om. Vaknade 5 minuter senare av att Malin skickar sms och frågade om jag ville ha skjuts till jobbet. Hon är för snäll hon den där malin. :)
Jag brukar alltid vakna till på vägen till jobbet, när man cyklar och får lite frisk luft. Dräför var jag lite seg i morse, men efter frukosten där fick jag tag i mig själv igen tyckte jag allt.
Har fått endel kommentarer om min uppdatering som Robin la ut på min facebook igår. Fint, tack hjärtat. du är så snäll. åh ers! INTE OKEJ!

när ja kom hem från jobbet var de bara att slänga på sig ett nytt ombytte och ute i löparskorna för att ta en jäävligt rask promenad med malin och robin. Malin som är typ 4 meter längre än mig hästade iväg och robin sprang med. Jag kom lunkandes efter 5 meter helt jättetrött i mina små stackars ben. Men det var härligt. Mina ben pulserade bra när jag kom hem.

Tog tag i min disk, stekte upp kantarellerna ja och linus plocka för några veckorsen och nu sitter jag här. Enbart för att jag inte orkar göra iordning kvällsmat eller hoppa in i duschen. Varför är det alltid så jobbigt att ta de där steget in i duschen? och ut ur duschen med för den delen?
Neeej. nu måste jag. Dränkt katt ska jag bli.