måndag 13 september 2010

Bio a al malin och Robin

herre gud vilken dag. Jag är helt slut i huvudet och vill bara hoppa i säng känns det som.
Det var min första tanke i morses, nääär ska jag få sova igen. Nu är tiden snart inne! Magiskt.

Började jobba vid 6 i morse, så var Marcus sjuk med så fick jobba över till 15,45.
Ganska mycket att göra på jobbet, men vi fixade det ändå. klockan hann precis slå 45 när jag stämplade ut och dåå var ja svetti. sista timman där var de fint tempo. stress nästintill. bara nästan.
Handlade lite efter jobbet sen var det bara till att cykla hem. Snabbdusch och lite mat fick jag kastat ihop. Hade nämligen bestämt bio med malin och robin ikväll och biljetterna skulle hämtas vid 5. med andan i halsen när jag har sista tugan i munnen ringde jag Robin och skulle ursäkta mig att jag var sen svarar han trött.. hallå..
så frågade jag va han gjorde, " nää jag ska väl börja göra mig i ordning.." men robin, vi skulle ju ses vid 5s varade jag då. " ah okej jag somnade, okej?" haha.

Mötte upp malin och robinkvcart över fem, gick och köpte lite godis och dricka. Robin hotade mig att han absolut inte tänkte ringa ambulansen för jag skulle få vätskebrist på en bio som är 1,5 lång utan vatten. okej. thank´s dude, men jag tror jag klarar mig.
Bion var i sig ganska så B, inte riktigt min stil. Men sjuuukt rolig. Malin som förövrigt hade något annat problem knäckte sig hela tiden och satt ungifär 3/4 av filmen och bara flinade. Men de finns väl ett ordspråk som säger, skratt förlänger livet?

Nu ska jag borta mina tänder och tvätta mina trötta ögon. Natti!