tisdag 21 september 2010

Oh my sweet moon.

Finns det något som jag älskar mer än när det är fullmåne och stjärnklart? jaaa, de är klart, men de är så fint att titta på! Den lyser så kraftfullt. Den är vacker!

Igår orkade jag inte skriva. Hände inte så mycket händelserikt som jag ville skriva om.
Det brukar iof inte vara så händelserika grejer jag skriver om men ändå.

Jag och Robin skulle gått en sväng efter jobbet, men med tanke på att det spöregnade så tog vi en tripp till Coop. Måste ju kika in konkurrenten. Jannicas mamma var här och hämtade två stycken kuber som jag köpte till Jannica när jag var på ikea sist. Åh vad jag saknar henne! måste åka ner och hälsa på henne snart!hämtade hem Trix igår med, självklart störtade regnet ned så hon blev elt blöt stackarn. Hon hoppade in och började tvätta sig direkt! Hon har blivit väldigt stor! Hon måste bantas, men det är inte lätt när hon är van vid att få hur mkt mat som helst. Det är väl de som är nackdelen när hon åker fram och tillbaka mellan mig och andreas. Vi ger henne olika mat och olika mycket.


idag har jag jobbat 6-15. Det har varit väldigt fint höstväder idag. Runt 15 grader runt tre tiden där. Jättegott. Dock var jag väldigt trött så jag la mig en stund på soffan sen började jag städa lite. Trix fäller en heeel del så det behövs typ varje dag. Åh jag måste fixa så jag kan skicka över kort frpn min mobil så det inte blir så mycket text. en bild säger ju mer än tusen ord... Jag ska bara orka me den här jävla datorn..

i morgon är jag ledig. SWEET