fredag 10 september 2010

Hey>!

Min dator är som sagt inte mitt största intresse område. Jag gillar inte datorer alls nu för tiden.
De gör varken som jag vill eller verkar vilja fungera. Min dator givk sönder för några veckor sedan. De enda jag kände lite smått panik över var alla mina kort. De är värdefulla till max. Alla minnen som man glömmer bort men lätt kommer tillbaka med lite foton.

Ja men då är det iaf.


i Ondasgs var det heldag med ers Robin!
Först var det power walk med Robin och Martina i en timma.
I fina varberg har vi ju tillgång till de fina havet och strandpromenaden, men vi valde helt enkelt att gå på industriområdet. Man måste ju ha lite variation med.

Jag hade hunnit börja städa lite innan vi gick ut så när jag kom hem fortsätta jag med det, sen illa kvickt in i duschen och ner till stan där vi skulle luncha på Minjong. Solen lyste på oss och det var sinnesgott alltihop. Felicia tog sig också tid efter jobbet att komma ner och göra oss sällskap.

Efter lunchen åkte vi en sväng till Ge-kås och gic där och strosade. Jag köpte en pippi långstrump film! pippi flyttar in. Den första. Åh jag älskar henne! Dock finns de 6 oklia filmer och de kostar 89 kr styck så denna gången fick det bara bli en. Robin köpte en Astrid Lindgren skiva som vi lyssnade på på vägen hem. De var både sagor och lite låtar som vi sjöng med i. Mysigt!

Efter Gekan lämnade vi av Martina och sen åkte vi till hajen där vi mötte upp Malin.
Handlade lite gott och blandat till en pizza och åkte hem till mig. Jag köpte även en klocka som var för stor så jag roade mig med att försöka ta bort länkar medans Robin satt vid datan.
Det tog mig bara 1,5 timmar och tre hål i bordet innan jag var färdig. Sinnesvarm men lycklig.
Jag och Robin började på pizzan och bakade kladdkaka så var allt fördigt till Malin kom vi 8 dära.
Riktigt mysig kväll blev det med lite skratt. Jag blev tex mobbad för jag hade lagt min glass en räklåda. Kul där.

igår jobbade jag till tolv. Skönt att sluta tidigt iband med, även om jag hade velat jobba längre.
Fixade iordning lite mat, plockade här h emma, läste en bok på balkongen med solen som gassade i mitt plyte. tog en promenad, fixade lite med mina kort i mitt album och vips så var klockan nio. tiden går fort när man har roligt. Skönt att vara själv ibland med.

idag börjar jag jobba vid tolv. fick mig en lite sovmorgon vilket inte alls är fel ibland. skönt att de finns. Hade dock helre börjat 6, men nu är det som det är. Tog en liten promenad på morgonen efter ett vänner avsnitt sen fastnade jag här vid datan. Tänkte jag skulle framkalla mina kort så jag har dem i handen om nu datan går sönder igen. Man vet ju aldrig me de här äckelprylarna som lever sitt egna lilla liv. Ne nu ska jag in i duschen och sen till jobbet. ciao.