onsdag 24 februari 2010

SJ

Nu har jag bokat biljett för hemfärd nästa helg. :)

Nu hoppas jag att jag hinner träffa er där hemma lite mer faktiskt.


Idag gick jag upp sent. Alldeles för sent. Jag hatar när man bara ligger i sängen till halva dagen ha gått och man känner att man inte har gjort något vettigt. Nu ska ja sluta med det.


Vid ett tiden mötte ja upp Robin och Emelie. De skulle ut och luncha på stan så jag hände med dem till ströget. Jag käkade panini som vanligt. Den är verkligen gudagod! De brukade alltid vara min o Jannicas Onsdagssysselsättning. Panini på ströget.

Vi satt där och hade våra udda diskussioner som man lätt får när Robin är med. Haha.

När vi käkat upp gick vi och kikade lite i affärer. Jag hittade en läcker skjorta på Veromoda som jag blev kär i. Man hittar alltid något när man inte vill hitta och när man verkligen är i behov och vill.. så finns de oftast absolut ingenting.


Hjälpte Robin att skotta ut hand bil med. Den har stått insnöad sen helgen och i morgon ska de böta alla bilar som står still så de var bara att flytta på den. Tur att hans morfar kom och hjälpte med en skyffel, annars hade vi nog fått stå kvar där ett tag.


Åh den här veckan är tokigt SEG! känns som en minut är tre gånger så lång. Kanske för att jag är förkyld och inte kan träna, och är allmänt deprimerad och trött på allt.

Hoppas att det blir bättre i morgon för då ska ja jobba på hemtjänsten på kvällen och då behövs de lite positivitet!



Jag vill ha lite sommar och lite josse och Jannica.
Jag saknar dom.