onsdag 17 februari 2010

Baka






Oh, jag orkade inte med att röja upp här hemma. Jag hade tänkt att tvätta mina vita skor och ta lite skokräm på alla mina svarta. Efter att jag letat i tio minuter efter min nagelborste som jag brukar ha när jag tvättar av tyget på skorna så gav jag upp. Hittar den inte någonstans. De irriterande är att jag vet att jag har två stycken som ligger här och lurar någonstans. hm, det var helt enkelt inte menat.






Blev lite sugen på att baka något gott efter de. Hittade mina funa muffinsformar som jag fick utav Erik och Hanna i julklapp så jag slog till på de. Muffins med vanilj och panssionsfrukt i mitten, vaniljmuffins med kokos och chokladmuffins med chokladbitar på. MUMS!



Tänkte dra fram alla mina recept och skriva in i min receptbok. Hm, lite pysseldag får det allt bli.






oh, måste ju visa mina nya naglar.