torsdag 18 februari 2010

hemfärd.

Då har jag röjt klart. Ska bara snickra ihop ett kort till Erik sen är jag färdig.

idag har jag jobbat, 6-12. Började i brödet, sen gick jag vidare till frukten.
Har i stort sett gått och bett till Gud hela dagen om att det inte ska bli snöoväder, men nu kommer de. Det började när jag cyklade hem från Robin. Blandning mellan snö och regn. Mysigt. Jag hoppas seriöst att den smälter bort snart. Jag vill ha Vår och ha hem Jannica.

Efter jobbet cyklade jag hem för att hämta träningskläder sen cyklade jag till gymet.
Körde lite på den där cross-traingern eller vad den nu heter. Känns som jag fått bättre kondition sen jag började för det känns inte alls lika tungt och jobbigt. Jag tror och hoppas på att jag har en ganska bra grund kondition som jag kommer upp i snabbt och jag bara börjar träna, vilket jag har gjort nu.
Efter gymet cyklade jag tillbaka till hajen för att inkassera lite varor till min och Robins festmåltid. Plättar med grädde och sylt. Jag kan inte minnas att jag har ätit det sen jag var hemma hos mormor innan jag skulle iväg till handbollsträningen. Bortskämd var man.
Åh i morgon ska jag få träffa den lilla damen igen. Hon är mysig hon, jag ler bara jag tänker på henne.

Mamma berättade att hon hade köpt blommor till mormor på alla hjärtans-dag. Mormor tackade och sa " åh vad bra, då kan jag ta med dem och ge till Britta när jag ska dit på kalas i eftermiddag". Hon är rolig hon.

nej nu måste jag ta tag i det dära kortet.