onsdag 17 februari 2010

Ny blogg.

Idag är jag ledig. Känns konstigt. Har vant mig så vi att alltid jobba ett litet pass varje dag nu. Låg kvar i sängen i morses och tittade på en film samtidigt som jag käkade frukost. Efter det cyklade jag till gymet och tränade en och en halv timma.Började med den där cross-maskinen i femton minuter. Den suger ganska mycket med mjölksyra i benen. Efter den tog jag lite arm och överkropps maskiner. Gjorde bryggan, den kan vara ungefär det jobbigaste som finns. Jag kommer att ha träningsvärk i min mage i morgon. Sprang lite på bandet som avslut sen stretch.

När jag kom hem ringde Robin och frågade om jag ville följa med han och Linnea för att luncha. Absolut. De åt pizza och kebabtallrik och jag tog en sallad. Åt pizza två gången och hamburgare en gång förra veckan så jag har fått nog med allt flöt.Men det var trevligt, som alltid. Robin hade beställt en guldig peruk och en rosa boa som han ska ha på Melodifestival finalen. Aou, undra vad jag ska ha på mig då.


Nu tänkte jag att jag skulle sy färdigt mitt kuddöverdrag, tvätta mina skor och pyssla här hemma. Ciao.