söndag 15 februari 2015

Söndag. Spontan!/ hjärtans dag

Igår kväll kom Jonathan och myste lite. Vi hade sagt att vi inte skulle köpa något då jag (JAG) tycker denna dagen är hyfsat oklar och endast finns för alla ska köpa massa saker. Tänker mer alla alla dagar borde var alla hjärtans dag isf.. Man ska uppskatta det man har, man vet aldrig när man förlorar det. Hur som.. Bla bla. Hur som, så stod han ändå utanför dörren som den finaste människan i världen med två paket och en ros. Du är sådär underbar att det är svårt att sätta ord på dig. Ett par skor och ett träningslinne, helt i min färg. ROSA!
Efter så gick vi och handlade och sedan lagade jobathan någon fläskfilé gryta med potatis i ugn. Sinnesgott. Riktigt mätt efteråt, men lyckades allt trycka i mig chips, godis och marängswisch till efterrätt innan vi somnade vid 23.

Vaknade när han gick upp halv sex i morses. Han skulle iväg till Sthlm ocj spela match. Min dag började med 7 km löprunda, frukost i sängen, promenad med Hanna, en kaffe på stan, handling, chill hemma innan kvällen avslutades med fifty-bion. Helt okej ich jag ångrR iaf inte att jag såg filmen:)

Nu är det läggdags. Sov så gott alla:)