tisdag 3 februari 2015

Djungel.

Jag som älskar att utforska men är
Lite harrig.. Hanna var för trött för att följa med till wiev point så jag gick själv. Vi hade snackat med några tjejer som sa att det Max tog 20 min att gå ocj var helt okej. NOT! Jag gick på en stor väg med uppförsbackar brantare än 90 grader. Okej nu förstår ni att jag kryddar, men det var väldigt brant. Efter ett tag var det in i djungeln, runt halv sex när
Myggorna kommer fram. Helt själv med apor och lösa katter. Livrädd var jag, men tänkte att jag snart skulle vara framme. När jag gått på de där djungeläventyret i 20 min möter jag två och frågar hur långt det är kvar, de svarar 20 min. Då ville jag typ börja gråta. Gått i nästan en timma, utan vatten, jagad av myggor och svettig som en gris. Jag vände. Klockan var då 18, och med tanke på att Thailand ligger lite efter i utvecklingen och inte har några lampor i djungeln ville inte gå där i mörkret själv tillbaka. Ganska mesigt, men haha.. Ja mamma brukade alltid säga " åh harrigare än dig får man leta efter" och hon har så rätt! Fick iaf två bilder från stora gatan sedan påvägen hem..

Dags för att lämna phi phi för Ao! Kan absolut tänka mig att äta frukost med denna utsikten snart igen..