fredag 27 februari 2015

Det här med att inte kunna sova.

Helvete vad gött det är när man inte kan sova, ligger klarvaken och bara vrider och vänder på sig. Måste ju ändå vara en av de bästa saker som finns? Fantastiskt ironisk. Jag hatar att vakna mitt i nätterna, och jag hatar ännu mer att göra det när jag inte kan somna om. Jag hatar känslan av att alltid vara så trött för jag inte sover ordentligt, och jag hatar att behöva lägga mig vid 21 varje kväll för att kunna få någon form av sömn. Allt som man ligger och tänker på under nätterna blir för övrigt 1000 gånger större än vad det är med, men ändå slutat inte hjörnverksamheten jobba. SUUUUUCK! Allt man bara vill ändra i sitt liv, men inte går för det inte bara handlar om sig själv. Alltså på riktigt. Just nu, när det ändå gått aå långt att jag börjat skriva här.. Klockan 2? PÅ RIKTIGT, åh vad jag vill sova.


Haft myskväll med två damer på mignon, Hanna och josefine som
Äntligen kommit hem från hennes en månad långa semester. Skönt att ha henne hemma igen. Annars, hm. Mestadels jobb och häng med Hanna. Annars händer det lnte så mycket i mitt liv. Haha kanske märks på bilderna? Hanna Hanna Hanna. :) åh, sen kommer kanske Felicia hem på fredag. Saknar dig. Vill bara ha dig här så att jag kan krama om dig. Kom nu! Ja du hörde! Åh läste. Goding.

Nej, nu ska bittraste Maria utforska internet vidare.