onsdag 4 februari 2015

Solnedgång

Denna vackra solnedgång. Jag vill liksom aldrig att solen ska gå ner, tydligen håller Hanna mer eller
Mindre med mig nu. När vi var i alanya i somras frågade jag Hanna om hon ville kolla på solnedgången. Efter en blick som dumförklarad mig x 100 gick jag ocj fille själva. Nu mera är Hanna mer eller mindre sjukt positiv till solnedgång, kajak, djur och en smula sentimental. Jag är nästan lite rädd för hennes omväxling:)

Idag har vi legat vid poolen hela dagen. Skönt att slippa saltvattnet och alla krabbor. Utsikten är verkligen helt okej då man ser hela havet ocj alla små öar. Ska se om jag har några kort där ifrån att lägga upp. Kvällen bestod av lite läsning, kvällsmat i form av indisk mat som var så stark att jag kände mig som en drake och packning. I morgon åker vi vidare till patong. Ska bli skönt att röra på sig, jag känner mig en smula rastlös nu..