tisdag 3 februari 2015

Backpackers style!

Har jag berättAt om den dagen jag var så hungrig, men inte ville köpa någo pizza bit eller macka för att vi ändå snart skulle äta. Kol på att jag kunde testa på nudlar. Ändå backpacker?? Så. Köpte ett packet och försökte få igång vattenkokaren på rummet. Den var för övrigt fylld av rost, men ja tänkte mer " vafan, måste ju testa. " sååå i med vatten ( efter noggrann städning) och på med elen. Det tog 10 min innan vattnet var ljummet och efter det insåg jag snabbt, det är inga nudlar jag köpt.. Det är kycklingsoppa. Gråtfärdig gick jag oxh köpte en liten pizza bit iaf. Haha!

Men men.
Nu har vi kommit till Ao nang efter en tur på de sju haven. Riktigt fint. Fick alo-massage av en man(!) som var riktigt duktig. Han tog nog i för kung och fosterland. Riktigt gott var det. Så himla vackert här!:)