onsdag 1 oktober 2014

Mat

Ledig igår. Ställde klockan på 8 och tog en löprunda på 7-8 km innan frukost. Älskar att röra oå mig och sedan njuta av en lång frukost. Det var precis det som det blev också. Jag Malin och hennes lilla mollie åt frukost oå mignon. Efter tog vi en sväng på stan. Köpte nya boots och en halsduk:)
Vidare sen vid 14 tog jag en kopp kaffe och en macka hos Hanna på kustbageriet. Cyklade en sväng till blomsterlandet och sedan vilade jag en sväng i soffan. Fick sån huvudvärk att jag fick lägga mig lite. Hann precis sätta upp tavlorna iaf. Bara en svart ram till som ska köpas.
Kvällen bestod av matlagning med Robin och Hanna. Mys!:)

Idag började jag dagen vid halv fem ich en promenad. Försöker bli lite piggare och effektivare på jobbet under morgon timmarna. Speciellt nu när det är mörkt bär man går upp..
Tog en 30 min pw, dusch och frukost sen jobb till 16. Plockade lite tvätt och käkade lite innan ett pass indoor walking med Sofie. Kändes dom jag skulle spy där i slutet, härlig känsla när passet väl var slut, kändes som man precis badat.

Lagade lite mat, konferens med Jannica, sett ett avsnitt av castel och målat naglarna. Nu är klocka. 22 och det är sovdags för längesen.,. Dagarna bara rinner iväg!
Sov gott alla.