tisdag 7 oktober 2014

Ikea,kaffe och sol

Alltså vänner. Ni är så underbara.
Igår var jag på step med Sofie. Brukar vanligt vis gå på kettleball med Hanna, men ville testa på Stepen i måndags. Efter kom Hanna in, helt slut, svettig och med kommentaren " jag ska döda dig Maria". Sofie svarar " oj men hej Hanna, har du duschat" Hanna svarar då "nej jag har sprungit röven av mig på bandet för "han" gått förbi mig tio gånger. Då vill man ju inte vara dålig.. En kvart har jag pinar mig på högsta hastighet. Jag vill typ dö nu" jag skrattar fortfarande när jag tänker på det. HAHA!

Idag vaknade jag klockan 7 utan att de lägger kullersten utanför min lägenhet. Gulliga ni är som bankar så tidigt. Oerhört snällt. Gick en lång pw, sedan tog jag en varm dusch, gjorde scones och tog på mig pyjamasen igen. Åt frukost i sängen till the castle. En serie jag börjat kolla på. Riktigt bra, och rolig!
Gjorde mina naglar, som jag sedan målade röda. Riktigt läckra.
Fixade lite här hemma innan jag cyklade förbi Hanna och handlade bullar och tog med mig till Victoria. Där fick jag en kopp kaffe och lite skitsnack. Kollade in hennes nya lya som hon och Adam har flyttat till. :)

Lånade Sedan hennes bil till Ikea. Äntligen har jag fått köpt mina ramar! Äntligen...!
Tog en sväng förbi hajen på vägen hem, sen en snabb träning på Friskis innan jag lämnade tillbaka bilen. Spöregn och storm bjuder Varberg på idag. Kul...

Bu ska jag sova. Min hjärna behöver lite vila. I morgon är det ELD-utb. På jobbet. :)

Sov gott alla godingar. Natti!