tisdag 21 oktober 2014

Helgen hemma

Helgen har varit bra. Åkte hem i fredags. Skönt att komma bort, hem, och få krama om mamma. Även om vi oftast är i luven på varann, så åh vad jag ändå saknar henne här. Min styrka. Hon är den snällaste och omtänksammaste som finns.
Åt varm smörgåstårta som jag bara älskar, och sen fick jag paket. Ett edblads-halsband som jag faktiskt bytte. Använder inye så mycket silver längre, så bytte det mot ett rosé halsband som var lite kortare. Lättare att använda i vardagen. :) en kökshandduk och en kräm/smörja? Typ? Tack underbara du.

I lördags var vi en sväng till Hjo, kollade på hem och hobby, fikade och gick en sväng. Åkte hem och lagade mat. kollade på bilar till mig på blocket. Blev lite inne på stt köpa en. Audi TT. Hade varit läckert, men tyvärr tror jag inte att Nils stödjer mig i den idéen.

Efter kaffet senare åkte jag in till Felicia och de andra tjejerna. :) en kväll på husaren, skratt, mat, vin, shopping och fika åkte vi senare till aka till varbergs på söndagseftermiddagen. Underbart är kort.

Igår vart det jobb, träning och kvällsmys. Dagarna går så fort.
Idag vart det special mässan i Göteborg. Lite väl sent. Hade hellre haft den mässan i början september. Svårt att beställa till sommaren och påsken nu. Hade varit bättre att h det färskt i minnet. Min hjärna ligger redan inne i julen nu. Hur som. Röjde lite hem när jag väl kom hem, sprang 9 km och ikväll har jag varit hos Jessica. Hon kan inte komma till varken min eller Robins födelsedagsfirande, så hon firade oss lite ikväll istället. Hon hade lagat 3-rätters, Förrätt med Mussel-soppa, huvudrätt med fläskfilé och bacon-gryta med ris, efterrätt med lite olika ostar och kex. Behöver jag säga hur
Mätt jag är?! Det var så himla gott att det var svårt att sluta äta, och min mage är uttöjd till MAX! Fick även en söt liten budda med blomma.:) goding, tack, verkligen! Älskar dehär skrattet som Jessica har, det smittar så.:)

Nu är det dags för att sova. Lång dag i morgon. 6-18 med driftsledare-möte, ombyggnad och utb. Heja mig.. Sov så gott alla.