måndag 29 september 2014

Så är det.

Så är det väl, man lever bara en gång. Släpp allt jobbigt och gör allt det roliga.
Det blir så mycket bättre då.

Haft en lovely helg.
Fredags var det bara chill i min fantastisk obekväma soffa. Galet hur trött den är. Hade ont i ryggen halva lördagen.. Åt tacos och godis för fyra pers kändes det som.

Lördagen startade bra med ett pass indoor walking med Sofie. Det var helt okej, och man svettades helt galet mycket. Kändes mer eller mindre som jag badat.. Det blev en lunch på stan med Hanna Malin och Linn, sedan soffhäng hos mig med film. Jag och Hanna.

Kvällen hade jag Hanna Sofie och Adam lite spel, vin och ost-kväll. Jättemysig kväll och verkligen lagom av allt.

Vaknade dock lite sent på söndagen, runt 11. Skönt att få sova ut lite. En promenad med Hanna, lite pizza, soffhäng och sedan en löprunda, efter det var söndagen slut. Helt okej helg:)