söndag 12 oktober 2014

Helg, jobb & tjejor

I fredags var det först jobb till 15, sedan var jag och Sofie på ett step-pass.
Mötte senare upp Hanna och Victoria för lite fredags mys. Köpte räkor och lite sallad till, lite godis och kikade eb film.
I lördags jobbade jag 5-11. Träffade Felicia Victoria och Hanna på lunch, sedan åkte jag ich Hanna för att titta på en bil till mig. Den var tyvärr inget att ha, men alltid bra att kolla.
Vid 15 tog vi en sväng förbi idrottshallen och kollade på Varberg-Helsingborg, sen hem och göra sig iordning för kvällen.

Först var vi några tjejer som åt lite hos mig, sen kom resten av ligan. Lite vin och spel, Oscars. En trevlig kväll. Massa mysigt att få träffa Felicia igen. Finna inte ord som kan beskriva hur mycket jag saknar henne hos mig.

Idag blev det sovmorgon, pizza på campino och lite vhill hos mig.
Hanna och Linn åkte precis för att kik på innebandyn. Jh tänkte ta mig till Friskis och träna med Sofie jag.:)

Hoppas ni haft en bra helg alla.