söndag 5 oktober 2014

Godkväll.

Min helg har varit bra.
Fredagen var lugn med fredags mys och pizza. Blev ett pass på Friskis innan, sen pizza vin och godis för hela slanten. Segt att gå upp på lördagen dock. Jobb 6-12, efter blev det en sväng på stan i det fina vädret. Köpte en ny kavaj, ett linne och sedan blev det fika på espresso house. Fika och fika, kanske ska skriva lunch. :) somanDe en sväng när jag kom hem. Lite vila innan kvällens vin och förfest med vicky, lillevie och Jessica. Hanna kom dock till mig vid halv sex för lite kvällsmat innan. Vi gjorde fylld kyckling med vitlöskcreme, inrullade i bacon, vitlöksbröd och sallad till. Supergott! Hade kvar lite röd-vin sen fredagskvällen som vi drack till.
Kvällen slutade på sociten. Lte dans och mycket skratt.

Idag vaknade jag vid tio. Tog en usch och städade lite hemma innan jag mötte upp Hanna vid kvantum. Köpte lite lunch och sedan hade vi picknick vid fästningen. Helt underbart väder. Strålande sol. Vi bara låg där på filten i två-tre timmar och snacka skit, åt och fikade, sov en stund. Vid 16 drog vi vidare till gymet och körde ett pass på 1,5 timma. Riktigt bra.

Ikväll har jag vara tagit det lugnt. Ätit scones och kollat film. Perfekt söndag! Hoppas ni alla haft en bra helg. Kram på er.