torsdag 30 oktober 2014

Bigg day!

Grattis min fina Elsa på din namnsdag. Saknar dig för varje dag som går, önskar vi bodde närmre.
Åh grattis till mannen i mitt liv, Robin. Grattis till att vara närmare 50 än födseln. Var det inte så du sa miljontals av gånger till mig förra året? Think so.. Fantastiska människa i vått och torrt.

Äntligen får man sova, tror inte att ni förstår. Jobb till halv fyra, hem och byta om, löptur utmed strandpromenaden och en fantastisk solnedgång. Älskar den och får aldrig nog. Hem, dusch och sedan iväg på lindas VIP-kväll på salongen. De nya tjejerna som hyr in sig där visade upp lite vad de pysslar med osv. Jag tänkte inte att det skulle hålla på så länge, men kom hem halv nio. Utsvulten och halvdöd. Slängde av mig kläderna och hoppade i säng med två mackor. Ungefär det bästa just nu.:)