tisdag 8 november 2011

Snart vinter.

Snart är det vinter. Det är mindre än en månad kvar tills det är första advent! Då blir det glögg och pepparkakor. Gott! Lite julstök och så blir det ju en bäbis med i leken också. Lugn nu, jag pratar om Malin och koffes lilla.:)

Jobbat 9:30-14 idag. Riktigt jobbigt. Nej då. Skulle egentligen jobbat 6-15, men det stod inte på det schemat jag kollade på igår, och ingen annan viste om det heller så det blev inget med det. Känns så onödligt att gå dit i 4 timmAr, så hade gärna vare där 6-15. Synd där.

Gick hem och Kockade ihop lite ris med kyckling och sedan blev det kattleball på Friskis. Jag och robin, vi har varit riktigt duktiga nu:) ikväll har jag i stort sett inte gjort något. Blev så trött av träningen. Var riktig hårt idag.
kollade på datan efter en ny snowboard förut. Den här söta saken skulle pass mig, med vita vinningar till. Läckert.:)
Linus var här och lämnade av min gamla snowboard förut. Den fick inte ens komma upp i lägenheten för granskning. Räcker det med att säga att den är precis hur sliten som helst? Tror det.