söndag 13 november 2011

Då var det söndag.

i fredags jobbade jag 6-14. Precis lagom pass dedär. kommer upp tidigt och hem tidigt. Andreas kom och lämnade vårat köksbord vi hade när vi bodde ihop, och hämtade trixan. Helt sjuk. Efter två dagar går jag fortfarande och letar efter henne innan det kopplar att hon inte är här längre. hm.
 gick förbi EH och lämnade mitt julschema från hajen och mitt diplom på att jag faktiskt är bariiiiistaaaa. köpte en mocha och gick en sväng utmed havet. så sjukt fint, finns inte ord. Jag som älskar soluppgång/nedgång och monen. Det är det finaste som finns. okej lite krydd, men ni fattar? 

Ledig helg, varför ska man alltid förstöra den med alkohol? Jag är nog bäst på detta.
Det blev en lite allt för go aw i fredags. Jag och sofie gick till harrys och drack lite vin, åt lite och sen kom micke. Gick vidare till mathias och där fastnade vi ett tag. drack lite goa drinkar, tror jag? Den jag gjorde var tydligen inte så god, skyller på min medkompanjon. :)
Kollade läget på oscars och sedan gick vi hem, inte så där jättemycket att hänga i julgranen precis.

kom en sån där skön grabb när jag och sofie stod och skulle köpa kebabrulle.. " men alltså, på riktigt, ska ni äta de där? ni är ju så feta, ni borde banta, alltså ät inte de där.." oh. älskar såna där människor. speciellt när han var typ 15+ och skulle impa på sina kompisar som stod och skrattade bakom. Men eftersom sofie var ganska rapp i käften och sa, " men jag tar inte åt mig av en liten kille som dig." så gick han ganska så snabbt. Jag är ju ganska så van efter abbe och arvid som alltid säger så till mig. ;) mest på skämt då. Dock var det inte alls lika kul att vakna igår. jag ville börja gräva en grop.. Tog en vända till malin ist, funkar alltid. Gick en vända på stan, eller jag satt mer utanför affärerna och väntade i den friska luften, malin fick gå in själv. :)

Jessica räddade min kväll igår, hämtade mig och bjöd på taccos. Hon är underbar den människan. :)
Blev en liten bio-tripp efter det. In time. handlad om att människan levde på tid. Efter 25 började en klocka ticka.. och när klockan blev 00.00 så dog man. Det betydde att man kunde leva i stort sett hur länge som helst, bara att allt kostade tid,  ist för pengar, och så kunde man ju förstås bli rånad på tid.. så man tex dog. Har legat och drömt om detta inatt. så ja, bara ungefär 192 timmar kvar då.

åh ers. vaknade vid sju i morse, vaarför när man är ledig. Mår fortfarande lite illa sen i fredags, kanske kan vara det.. hm. idag blir det gött häng med ROBIIIN! :)

Har förälskat mig lite i några låtar, som spelas på repeat..
david gray, som jag alltid haft en förkärlek till.. SÅKLART! han bara är så grym.
ben howard.
Lana del ray-video games. ( satt och lyssnade på den hur länge som helst igår. Då jag bara helst av allt vill he och lägga mig på sängen, drömma mig bort lite. Såna där lugna  låtar som jag är lite kär i just nu. 
naae, ni är det dags. take care