måndag 14 november 2011

 måndagen är gjort. yes. bara  tis, ons, tor, fre, lör kvar, sen är jag nästan ledig på söndag. Niiice!
har faktiskt gått bra idag. mådde fortfarande lite illa när jag gick upp i morses, och när klockan ringde var min första tanke " men vad då? nu? nej nej, måste vara ett skämt. Det som är lite sjukt med det hela är att jag somnade stjugo i nio igår. Ändå väldigt tidigt.. Well Well.
jobbade 6-15 på hajen och 15,-18 på Espreeesso. Fick till och med göra min egna latté. Sweet!
Icka frågade mig på jobbet idag, när jag tog ur mitt glas med kaffe från våran sjuk goa automat..
- borde inte du vara lite mer kräsen när det gäller det där.?"
- va sa du?
- borde inte du vara lite mer kräsen när det gäller kaffe?
- ehm.. ja, jo.. eller va sa du..?
- borde inte du vara ganska så kräsen när det gäller kaffe när du jobbar på Espersso House?
 skönt att jag fattar gött. Vad hände? jooo det är MÅNDAG.

Jag hade förövrigt sjukt kul i fredags, roligare än vad jag minns. Abbe berättade idag att han hade sagt
" alltså vad du än går på vill jag ha, fast dubbel mängd. "
Jag gillar att höra det där. Att folk tycker jag är glad. Var så längesen. Känns som jag släppt det där som har tryckt ner mig så länge nu. Molnen under tassarna är så lätta. Rooosa.

Minns när jag bodde hemma och mamma kunde komma och fråga en fredag vad jag skulle göra i helgen.
mitt svar brukade bestå av
" tänkte röka mig hög, lägga mig på en soptipp och bara ha de så jävla bra.."
Mamma flinade., jag svarade, täääänk om jag var seriös där?





( kanske ska nämna att jag absolut inte var det, det var mer mängder av öl hos Filip med alla de där goa man hängde med när man var liten. Fotbolls VM, öl, och sommarlov. lovely!) insåg nu, efter att ha kollat igenom alla mänger av kort från 05-08 att jag förändrat mig själv bra mkt.

weeip. har inget mer att berätta typ.
Tänkte skicka in lite goa bilder från nutid istället.

Jag och mormor när de var och hälsade på för någon helgsedan.

Min söta lilla trix som alltd ska leka när jag bäddar..

Sommarens kort. Bara lycka! :)