tisdag 22 november 2011

Jaha.



Jobbade hela helgen. 6-11:30 på hajen och sen 12-18 på espresso house. Gillar verkligen det stället! :)
Somnade tidigt på lördags kvällen och sen var det upp och jobba på söndagen. 6-9. Helt okej med tanke på att jag jobbat färdigt när alla vaknar till liv. Eller de flesta iaf. 
Va ute och plockade mossa med Malin, sen lite affärer i stan med Robin. Helt vanlig söndag. :)

Igår va det jobb 6-15 och sen den där gympa. Sjukt kul. Ny instruktör och go musik. Va ett himla hoppande och flaxande med armarna:) 

Idag va det jobb 6-14, men jobba över lite. Håller på att bygga om nu igen, så jag och Sofie fixade lite. 
Svirade om till träningskläder när jag kom hem och sedan åkte jag hem till frida för lite talk about våran skidresan till Sälen. Ska bli grymt kul!
Vidare till robin efter åt för att springa en runda. Sååå, nu ligger ja här i min säng och är måttligt nöjd över min dag. Sweet! 

I morgon  ska jag träffa angelica och käka frukost på mogom, sen är det jobb på EH, 10-17.:) NIIICE!