torsdag 10 november 2011

En bild säger mer än tusen ord.

Haft en sjukt go dag! Började med jobb 6-12 på hajen. Mötte upp robin på stan och gick till ströget och käkade lunch, panini. Helt underbart gott. VidAre hem och lämna väskan och sen till hajen för att handla lite. Kom även på jag glömde min cykel på stan då. Rätt bra gjort att jag alltid glömmer den överallt. Tog en sväng förbi jysk med för att kika lite på ny bäddmadrass till min säng. Åh jag saknar verkligen min gamla som jag hade hemma. Önskar lite att jag tog med den när jag flyttade ner. Lite sent nu.

Tog en sväng i spåret med, eller två. Jag har installerat en app som mäter sträckan man går/springer
/cyklar osv och tar tid på en. Sjukt bra ide! :) sprang 6,8 km på 40 minuter. Hade snitt tid på 6:08/km fick jag reda på. Det roliga var att jag sprang snabbare och snabbare för varje km.. Haha.

Ikväll har jag varit hos Robin på lite självbjudning på kalas. Han fick 4 små boret utter och en pumptvål från boddyshop.:) fick jättegod lassange, måste ha de receptet.. Och sen drömrulltårta med grädde och rårörda hallon till efterrätt. Magiskt gott!:)

Nu är det dags för mys mes trix. Tjatade till mig en extra dag med henne. 