måndag 22 september 2014

Mässa.

Nu är jag sådär grinig över tiden igen. Det känns som dagarna bara springer iväg. Visserligen är det väl bra då det betyder att tiden går fort, men ändå. Hjälp. Det är snart 10 veckor sedan jag var i alanya sista gången!? Hjälp. Åter igen.. Hjälp!

Förra veckan var det mkt. På min lediga tisdag var kag inne och jobbade på hajen. Älskar att få lite ny-tändning och att få jobba med Sofie. Hon är riktigt duktig driftsledare och har sånt skönt go! Inspirerar mig jättemkt. Ser fördelar istället för nackdelar och alltid positiv. Klok människa som lär mig jättemkt fortfarande, så det är jättekul. Onsdags var det vanlig dag, sedan blev det blom-mässa i torsdags i Borås. Var där och fick de lite arrangemang aom kommer finnas till jul och nyår samt nya krukor ifrån ica. Ica special har innan haft hand om krukorna på ica, men nu har ica-blommor tagit över detta och jag tror det kommer bli awsome!


Titta så fint. Luktade på hyacinterna.. Så himla gott!