måndag 22 september 2014

Helgen då.

Fredagen bestod av träning och Hanna mys. Vi lagade lite mat och kollade på en fruktansvärt dålig film. Hon och jag kan verkligen inte få ihop det. Antingen är filmen dålig, en av oss har sett den, eller så somnar vi.

Lördag blev det jobb till 13, sedan tog jag en löptur med intervaller. sprang strandpromenaden med riktigt bra musik. Adrenalinet pumpade runt i mig, orkade 8 kom med riktigt bra tempo. Låg runt 4:30/km.

Efter träningen läste jag ut sista boken med Mr grey. Har tagit
Mig mer än ett år att läsa den. Riktigt segt nu i slutet. Tror set var 40 sodor kvar när jag kom hem från saalbach, och det var i februari?!

Kvällen var det mys hos josefien. Lire vin med 5 tjejer. Vi satt ute med filt och jacka hela lvällen till vi gick vidare till Oscars. Hade lika gärna kunnat gå hem, men ja.

Söndagen bestod av chill, fika på espresso house med Victoria och josefine. En promenad med den andra josefine och sedan lite matlagning.

Började 6 idag. Släpade mig upp ur sängen helt fruktansvärt trött. Älskar se lediga tisdagarna som jag har. :)
Det har gått bra på jobbet idag, och kom hem i tid. Tror jag gick från jobbet vid 16, så det vlir bättre!:)
Körde ett pass kettleball med Hanna, sedan hem för dusch och vidare till Robin. När vi ringde på dörren blev maten precis färdig. Inte var dag man får nylagad mat serverad sådär. Efter blev det bada deg i soffan. Skönt med en myskväll med vännerna. Ni är så underbara.

Nu har jag krupit ned i min säng med lite tee, russin och 90% choklad. Ska kolla lite på en serie "castle". Kan jag rekommendera. Lite rolig, spännande och skämtsam serie. Liten skojigare variant av CSI.

Sov så gott alla.