torsdag 18 september 2014

jesus amalia

 
 


jag som hatar elektronik och teknik, har äntligen fått oiordnng på min mobil. För några veckor sedan var jag tvungen att byta lösenord och sedan dess har jag inte kunnat skicka mail från telefonen. Jag brukar alltid skriva ifrån den, men som sagt, det har inte riktigt fungerat.. NU SÅ! =) Dock skriver jag ifrån datorn nu..

Varit iväg i Borås idag på blom/frukt & grönt mässa. Tittat på lite nyheter när det gäller krukor, blommor till rosa bandet och sedan alla fina jul-arrangemnag. Crazy. Stod i en evighet och doftade på hyacinterna. Jag älskar dom!
 
Väl hemma igen cyklade jag ned till hanna på kustbageriet och tog en kaffe med henne i solen. Vid 16 cyklade vi till gymet där vi körde ett kettelball-pass. Thomas var riktigt grym idag, och då blir man extra pepp på att träna. Var så det droppade svett efteråt, men så rolig träning det är.

ikcäll har jag mest bara fixat här hemma. Betalat mina kort jag framkallade ( för övrigt lyckades jag framkalla 222 dubletter av ett kort på mig och Nils. så typiskt mig)
Fått upp de stora korten på väggen, och bara myst med bra musik och tända ljus. *Älskar kvällarna nu mera, de är så mysiga... 

nu är det dags för mig att snart sova, ska bara bädda rent i min säng, skicka på mobilen, och somna. Har fått som en vana att stänga av mobilen när jag kommer hem på kvällarna. Dono why, men det är så fantastiskt skönt ibland att inte kunna bli nådd. Speciellt med tanke på mänskligheten, den är riktigt grym, och du kan inte lita på någon. 
minns att jag och Victor diskuterade detta, och det är verkligen så. även den bäste a´kan sticka dig i ryggen.

Sov gott alla bönor.