onsdag 24 september 2014

Jannica.

Varje dag efter gymmet så har jag fått för vana att ringa Jannica. Känns som att ja en liten fågel på axel resten av kvällen. Vi pratar i munn på varann, gråter mer varann, skrattar åt och med varann, ger råd, ältar och maler.. Om och om igen. Dag ut och in. Här om veckan la vi på efter 4,5 timma. Undra vad vi egentligen snackar om..
Bara så kul. Idag. Jag stod mest och funderade på hur jag skulle tvätta mina handdukar, så bara hör jag i headsetet " alltså fyfan! Åh där står jag och ser ut som världens fån.." Då är hon helt uppe i någon form av berättelse som hon påbörjade för en timma sen, men sen glömde berätta färdigt. Haha.. Och jag tänker på nått helt annar. Förstår ni varför det känns som en fågel på axeln?:)

Jaha, min dag..? Jobb jobb jobb, lite sötsaker inform av äppelkakor, pajer och allt vad det nu heter. Trx pass, cyklade till systemet i breared i ösregn, och tillslut lite mat efter diverse samtal till olika, och såklart Jannica.

Nu är det dags för mig att sova, i morgon ska det byggas om. Igen. :) sov så gott!