söndag 6 oktober 2013

Surf

Oh.
Fredagen började bra med jobb jobb. Gick hem lite senare än tänkt, halv fem.
Kändes ändå ok med tanke på att min plan för kvällen bara var att ta det lugnt.
Tog ett glas vin med Robin på stadt sedan åkte jag hem och borrade ner mig i soffan med en kopp te och en bra film.

I lördags var det jobb 6-12. Handlade lite och sedan gjorde jag mat till mig innan ja gick ut på en löprunda.
Vilade en stund, sedan började kag fixa mig för kvällens 25-års fest.
Hade en riktigt trevlig kväll och jättegod mat var det också. Absolut jättebra!

Idag började jag med en löprunda på 5 km. Sprang på 26:15 vilket är typ nytt rekord. Kanske inte rekord, men ändå en avse bättre tider. Jag har inte Rikigt koll på tiderna från innan..
En frukost och lite städ, Victor och hans kompisar var här och åt igår så det såg ut som ett mindre slagfält. Jag gillar att städa och få det rent och snyggt, dock bara om man inte är bakis själv...
Victor kom sedan och hämtade mig så följde jag med ner till apelviken och kokade när de surfade osv. Vidare till espressohouse för en kaffe sedan mat på lorrensberg. Nu tänkte kag att jag skulle baka lite.:) kakor är alltid gott!

Ps. Gjorde en ny därrkrans här om dagen :)