onsdag 2 oktober 2013

Jag älskar att var ledig.

I måndags hade jag en bra dag på jobbet. Självklart finns det ju ingenting som går smärtfritt, men ändå okej.
Efter jobbet sprang jag 5km och fixade lite krubb. Äntligen börjat läsa lite igen så läste några rader innan jag somnade sedan.


Igår. Min lediga dag..
Vaknade av att Victor stod och pussade på mig när han skulle gå. Somnade om med ett leende på läpparna.
Vaknade vid 8 och tog en löptur på 8 km. Hälsade lite på stena och tåg ett kort åt mamma. Hon älskar ju den, som ni alla vet.
Städade lite innan jag tog en dusch, fixade frukost och slog mig ned i soffan med en bra film och bara myste.
Verkligen bara VA!

Vid halv tolv åkte jag hem till mig, städade igen. Känna som man bara städar nu för tiden. Plock plock. Vid ett packade jag min väska, gick till stan och köpte födelsedagspressent till Jenny och sedan vidare till ankaret. Satte mig där och läste i två timmar. Vindstilla, strålande sol, och bara myste.
Hem för lite lunch, rensade min garderob på sommarkläder och sedan var det daga för tt träffa Jessica Robin och josse. Världens mysigaste. Lagade pastasallad med kyckling och att och tjöta, spela lite kort.


Idag har jg hunnit varit sjukt effektiv på jobbet. Verkligen tagit tag i saker. Hoppas det blir bra nu bara:)
Sprungit 4 korta km men på en JÄTTEBRA TID! Stolt över mig själv. Jobbigt var det men bra för att vara mig.
Snabb dusch sen hem tilö Robin för lite hangaround innan de skulle vidare till black pearl. Victor skulle med dit ikväll så jag såg min chans för Scones, bra tjej-film och te-mys med BARA MIG.:)

Hoppas ni alla haft en bra dag.
Kram