söndag 27 oktober 2013

Fondue

Så fixk jag ett par skor, en mössa och en handväska av Victor, och dessa fina blommorna av Björn och wivi.

I fredags var en snabb dag på jobbet. Tiden rusade fram!
Sedan blev det en sväng till gymet med Rebeca och josse. Nice innan en lugn kväll med fondue. Just me & Victor.
Supermysigy innan det började brinna lite för mycket i grytan. Måste erkänna att jag blev en smula rädd då!

Igår vart det först jobb till 12, sedan sprang jag 7 km, in snabbt i duschen innan vi skulle vidare till grappa och äta lunch med Victor och hans familj och några till. Snabb handlin innan det blev vin och lite snittar hos mig med galna brudar. Jättetrevlig kväll!

Hann göra om mina naglar igår med, riktigt nöjd!:).

Idag händer det inre mycket. Tänkte jag skulle gå en sväng nu, sen blir det nog soff-läge för resten av dagen.

Hoppas bi har det bra, puss & kram