söndag 27 oktober 2013

Min 25-års dag.

Jag hade en sån där jättejättebra födelsedag.
Vaknade halv sex utav att Victor sjöng för mig och jag fick paket. Gullig han är!
Till frukosten på jobbet hade Emelie och gunn bakat kladdkake-muffins och pannacotta, hur glad blir man inte. Tack så hemskt mycket, ni är guld värda.
Slutade vid lunch då jag mötte upp Malin Robin och Josefine. Victor följde också med. Åt jättegod pasta på invito, sedan en kaffe på lorrensberg.
Efter det gick jag och Josefine på stan en runda, köpte en jacka, en tröja, en parfym och lite smink. Inte varje dag man fyller år, då får man köpa lite extra:)
För att vila benen lite stannade vi sedan på grappa för ett glas vin innan jag fick rusa hem och ta emot mina fina blommor som mamma skickat. Tack:) blommor är något av det finaste som finns.

Kvällen avslutades på nami med bara mig och Victor. Supermysig dag.

Ljuslyktan där fick jag av Malin och Robin, så ska vi gå till asia spaa någon dag. Ska bli jättemysigt!

Tekannan och lite annat smått och gott fik jag av fina Josefine:)