tisdag 22 oktober 2013

Lördagsmys!

Lördagen bestod av lugna aktiviteter. Jag som inte tål rödvin var lite dålig på morgonen, men det gick över fram emot 15 tiden. Gjorde en god frukost på omelett och färskpressad juice med en rostad macka till, sen fegade vi i soffan till s.o.a. Victor gick en sväng med Björn på eftermiddagen så då passade jag på att köpa lite sen lunch, tog en snabbis hem till lägenheten med.

Kvällen gjorde Victor två-rätters till mig och jag en-rätt till han:)
Förrätten bestod utav rostad smörgås i ugn med snällt get-ost, pinjenötter och honung.
Huvudrätt blev entrecote med någon form av potatis/potatisgratäng, vitlökskräm och sallad
Sedan min efterrätt med kladdkaka med chokladkräm och grädde. Supeegott. Somnade vid tio-tiden helt utslagna.

I söndags sendan blekfet först frukost på mignon med josse, sedan ett hårt träningspass på Friskis och Svettis!
Bra pass med benen, fortfarande träningsvärk idag.:)