tisdag 22 oktober 2013

Mat

Efter träningen tog jag en sväng till hajen. Handlade lite inför köande vecka.

Hem och dusch innan jag mötte upp Victor och Erik på lorrensberg för lite mat. Åt lax med potatis, gott.
Söndagen fgick så himla fort,det bara sa poff så var det kväll! Lvällsmaten blev en god räk-soppa:) självklart lite kladdkaka som efterrätt!:)

Igår var det en lång dag på jobbet. Slutade halv fem då jag insåg att neeeehe, jag blir inte färdig med något. Gick hem och fixade iordning en väska till Victor, sedan cyklade jag dit och började med maten. Skinkstek med potatis. Ungefär det godast som finns. När han kom hem vid halv sju sprang jan en sväng, sedan gav jag mig ut. Försökte årings lite, men min träningsvärk satte stopp för en snabb tid!:)
Maten blev kanon. Stek inne i ugnen nästan två timmar. Galet!


Idag har jag varit ledig.
Älskar tisdagar. Sagt det?
Började med att springa, sedan frukost och lite greys anathomy innan jag åkte hem och började med pulled pork. Städade min lägenhet i 5 timmar innan jag åkte tillbaka till Victor. Hade mina träningsskor här.. Tog en timmas promenad innan jag landade i soffan med tredje boken av 50 nyanser:)

Nu är det dags att sova. Mätt av min första pulled pork:)